Περιοδικό

Για την ακτοπλοϊκή γραμμή με τη Θεσσαλονίκη…

Απο το site xiakanea σας μεταφέρουμε την Είδηση ακτοπλοϊκής σύνδεσης  Λήμνου – Θεσσαλονίκης με τη διευκρίνιση ότι πρόκειται για έγκριση απο το ΣΑΣ (συμβουλευτικό όργανο) την οποία πρέπει, στη συνέχεια,  να υιοθετήσει το Υπουργείο, να γίνει προκήρυξη διαγωνισμού  και  να υπάρξει αποτέλεσμα…  Ας το ελπίσουμε και απαιτήσουμε, λοιπόν !  

Εγκρίθηκαν από το Σ.Α.Σ. δέκα οκτώ νέοι  απομακρυσμένοι προορισμοί μεταξύ αυτών και το Χίος – Θεσσαλονίκη

Εγκρίθηκαν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) δέκα οκτώ νέοι  απομακρυσμένοι προορισμοί

Δέκα οκτώ (18) νέους απομακρυσμένους προορισμούς οι οποίοι βρίσκονται κυρίως στην ακριτική γραμμή του Βόρειου – Ανατολικού και Νοτιο-Ανατολικού Αιγαίου και οι οποίοι εντάχθηκαν στο νέο πλάνο των άγονων γραμμών μετά την χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) ανακοίνωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης

Συγκεκριμένα οι νέοι προορισμοί είναι οι εξής :

  • Αλεξανδρούπολη, Σαμοθράκη, Λήμνος.
  • Κως, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Σύμη, Ρόδος.
  • Ρόδος, Μεγίστη (Καστελόριζο)
  • Σητεία, Κάσος, Κάρπαθος, Ρόδος.
  • Πάτμος, Ικαρία (Αγ. Κήρυκος), Φούρνοι.
  • Ένα δρομολόγιο σύνδεσης νησιών του Β.Α. Αιγαίου με την Θεσσαλονίκη, αντί της Καβάλας.  

Οι παραπάνω προορισμοί αποτελούν την Α’ Φάση κάλυψης επιπλέον άγονων γραμμών, ενώ θα ακολουθήσει και Β’ Φάση.

Υπενθυμίζεται ότι μετά από εισήγηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη η ετήσια αποζημίωση για την κάλυψη άγονων γραμμών αυξήθηκε κατά 40 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι από τα 90 στα 130 εκατ. Ευρώ, συμπεριλαμβανομένης και της κάλυψης του αυξημένου κόστους των νέων καυσίμων κίνησης των πλοίων η οποία με απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων χρηματοδοτείται από το Π.Δ.Ε.

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button