ΑπόψειςΕπιλεγμένα

Διαφωνίες για τον τρόπο διαφήμισης της Λημνου. Ες αύριον τα σπουδαία !

Οι διαφωνίες, εποικοδομητικές πάντως,  που υπήρξαν στη χθεσινή , 11/5,  Τηλεδιάσκεψη  της   ΑΜΚΕ  – Τουριστική,  ήταν σημαντικές  για  τον τρόπο διαφήμισης της Λήμνου, ως τουριστικού προορισμού.   Πάντως  για πρώτη φορά έγιναν  προτάσεις  σαφείς και  κοστολογημένες !

Ο Πρόεδρος της ΑΜΚΕ – Τουριστική Μάκης Ψαρράς είχε τις αντιρρήσεις  του, στις παραπάνω προτάσεις,   θεωρώντας ότι θα πρέπει η διαφήμιση να απλωθεί και στο Διαδίκτυο ενώ,  όπως μας είπε σε επαφή που είχαμε μαζί του,  περιμένει προσφορές  για τηλεοπτική διαφήμιση και από άλλα κανάλια, αποκλείοντας,   από  ο,τι καταλάβαμε,  την  μονοκαναλική  διαφήμιση.  Εδώ η διαφωνία  ήταν κάθετη   και για τελικές  αποφάσεις ορίστηκε μια άλλη  τηλεδιάσκεψη για  αύριο Τετάρτη 13/5

Η  ΑΜΚΕ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ, Φορέας του Δήμου Λήμνου,  είναι τα τελευταία χρόνια ο κύριος μοχλός προώθησης του τουριστικού προϊόντας της Λήμνου.  Φέτος  ο Φορέας αυτός κινείται σε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο, αυτό που είναι απολύτως επηρεασμένο από τον Κορονοϊο.

Στην Τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν  ο Πρόεδρος της ΑΜΚΕ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ  Μάκης Ψάρρας, Δημοτικός Σύμβουλος  και Πρόεδρος  του Εμπορικού Συλλόγου  Λημνου και τα ταχτικά  μελή της ΑΜΚΕ Σαρακίνη Μαρίνα (αντιπρόεδρος),   Ελένη Ρόδανου, Αλέξανδρος Αλεξάνδρου και  Νεκτάριος Ορφανίδης.

Πέραν αυτών συμμετείχαν  ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Στέλιος Μάντζαρης  και  η Νατάσα Ταραράκη από το Επαρχείο, όπου είναι Σύμβουλος επι  Τουριστικών Θεμάτων.

 

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button