ΑπόψειςΕπιλεγμένα

Ενα ΟΥΦ απ΄ όλη τη Λήμνο! Τι συνέβη με το ΜΥΚΟΝΟΣ. Να ισχύσουν και στα πλοία μέτρα…

Αυτό που βιώσαμε  εδώ στη Λήμνο ήταν  ο τρόμος,  από τη στιγμή που  το Πλοίο ΜΥΚΟΝΟΣ,  ερχόμενο από Καβάλα κρατήθηκε στο Λιμάνι της Μύρινας,   σε καραντίνα. όμως  πριν από αυτήν είχαν αναχωρήσει 127 επιβάτες, συν οι 19 που μπήκαν για να πάνε Μυτιλήνη και τελικά εξήλθαν, όντας όμως το πλοίο, σε ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ.

Οι 127 Λημνιοί   πήγαν στα σπίτια  τους χωρίς κανένα  μέτρο προφύλαξης  αφού δεν ήξεραν τι συνέβη  και το έμαθαν  το Πρωί (είχαν φθασει στη Λήμνο  01.30)  από τα ΜΜΕ.

Ολοι αυτοί είχαν έρθει σε επαφή με μέλη της οικογένειας τους και άλλους,  οπότε μπορούμε να πούμε ότι κάποιες 100δες άτομα ήταν Ύποπτα  του Κορονοϊού, μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του δείγματος  από μέλος του Πληρώματος του ΜΥΚΟΝΟΣ,  που παρουσίασε ύποπτα  συμπτώματα και στο Λιμάνι της Καβαλάς  οδηγήθηκε στο Νοσοκομείο.

Μέχρι τις 4 το απόγευμα η Λήμνος ζούσε σε συνθήκες τρόμου, αφού  σε περίπτωση θετικού δείγματος  στο Νησί θα είχαμε 100δες ύποπτα άτομα και άντε βγάλτα  πέρα… .

Απο τους Φορείς του νησιού , κυρίως το Δήμο, έγιναν  απο το πρωί ανακοινώσεις,  όλοι αυτοί να παραμείνουν σε ένα κατ οικον περιορισμό, κάτι που αρκετοί απο τους 127 επιβάτες το έκαναν από μόνοι τους. Στην  εκπομπή του ΡΑΔΙΟ ΑΛΦΑ, μιλήσαμε με τέτοια άτομα για να μεταφέρουμε “στον αέρα”  την υψηλή αίσθηση υπευθυνότητας που επέδειξαν!

Οταν στις 4 το απόγευμα ήρθε το τελικό αποτέλεσμα ότι το δείγμα είναι ΑΡΝΗΤΙΚΟ και δεν τρέχει τίποτα,  εν  μέσω αντιθέτων  φημών και αναρτήσεων μέχρι τότε ,  ένα μεγάλο  “ΟΥΦ” ανακούφισης  ακούστηκε σε όλο το νησί !

Τότε πολλοί είπαν ότι αυτό ήταν και μια πραγματική άσκηση για μια τέτοια περίπτωση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (απο την άσκηση):

  1. Ήταν κακος, για να μην πω εγκληματικός, ο Χειρισμός  απο τις Αρχές της Καβάλας, Υγειονομικές και Λιμενικές,  που άφησαν το βαπόρι να φύγει…  Οι  ευθύνες  πρέπει  να  αναζητηθούν…
  2. Το Σπουδαιότερο που προκύπτει από αυτή την “πραγματική άσκηση” , είναι ότι αν εμφανιστεί ύποπτο κρούσμα σε βαπόρι   είναι  τόσοι πολλοί οι εμπλεκόμενοι επιβάτες που είναι  αδύνατο να υπάρξει “ιχνηλάτήση”   και    να ελεγχθει  η κατάσταση  μιας τεράστιας διασποράς  ύποπτων κρουσμάτων, αριθμητικά και γεωγραφικά !
  3. Στην Περίπτωση του ΜΥΚΟΝΟΣ, για παράδειγμα, δεν είναι μόνο οι Λημνιοι αλλα και οι Μυτιληνιοί από το ταξίδι  προς  την Καβάλα (και επιστροφή )   οι οποίοι  διασκορπίστηκαν σε όλη τη Β. Ελλάδα και ακόμη όσοι,  προηγούμενα, είχαν ταξιδεύσει  απο τον Πειραιά για  Χίο , Λέσβο , Λήμνο.

4.Επομένως θα πρέπει  με αυτά τα δεδομένα  και ενώ κλείνουν μαγαζιά  και έχουν   νεκρώσει τα πάντα , με τεράστιες οικονομικές συνέπειες, να ληφθουν  μετρα και για   τα πλοία με επιβάτες που παραμένουν  πολλές ώρες στις τραπεζαρίες και στα Μπαρ των Πλοίων,  ξαπλώνουν στους Καναπέδες και στριμώχνονται σε αυτές τις αεροπορικές άβολες   θεσεις…

  1. Θα έπρεπε, για να κάνουμε και την πρόταση μας , να ισχύσουν μέτρα και στα πλοία, όπως ο Μειωμένος αριθμός επιβατών, που λόγω του Χειμώνα είναι περιορισμένος. Να διατίθενται όλοι  οι  χώροι του πλοίου, ξεχωριστά και απομονωμένα,   ώστε να αποφεύγονται τα πολλά ” σούρτα  φέρτα” και μια σειρά άλλα τέτοια προληπτικά …
  2. Μετά απο κάθε κύκλο ταξιδιού να απολυμαίνονται οι χώροι !

Ηλιας Κότσαλης

Σημείωση : 1.Παρατηρώ ότι όλα τα μέτρα που ανακοινώνονται  είναι μετά  από ανάλογα σε ευρωπαϊκές χώρες, κυρίως Ιταλία και Ισπανία…   Να μην περιμένουν όμως οι Κυβερνώντες  μας κατι τέτοιο και για τα θαλασσινά Ταξίδια , αφού ούτε Νησιά έχουν, που τέτοια  τύχη, ούτε ακτοπλοΐα!

  1. Σε καμιά περίπτωση να μην διανοηθούν για μείωση δρομολογίων. Θα είναι θηλιά στο λαιμό της Τοπικής Οικονομίας. Μου έλεγε ένας  ψαρεμπορος με αγωνια   ότι εχει ένα γεμάτο ψυγείο και οι ψαράδες έβαλαν  δίχτυα  για ψάρια που αυτή την εποχή αποστέλλονται  στην Αθηνα.            στη Φωτογραφία: το ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ που μόλις άρχισε τη  γραμμή  του Λαυρίου.
Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Δείτε Επίσης
Close
Back to top button