Οι πιτσιρικάδες και η τεχνολογία

Οι πιτσιρικάδες και η τεχνολογία
Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης
Όταν αγόρασα για πρώτη φορά κινητό τηλέφωνο ζαλίστηκα και δεν μπορούσα να καταλάβω πώς να το χρησιμοποιώ. Είπα στην πωλήτρια ότι δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα apps, ούτε τα video, ούτε η μουσική, ούτε τα mp4, ούτε το facebook, ούτε το tiktok, ούτε τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, ούτε το messenger, ούτε τα μηνύματα, ούτε οι φωτογραφίες, ούτε τίποτα, παρά μόνο να τηλεφωνώ. Τότε, μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες που έκανε για να με ενημερώσει, μού είπε: «Λοιπόν, είναι πολύ εύκολο και απλό. Πήγαινε στον εγγονό σου κι αυτός θα σού τα εξηγήσει όλα»!
Πράγματι, τα μικρά παιδιά ξέρουν τα πάντα. Παίζουν το κινητό στα δάχτυλα. Όπως, για παράδειγμα ο 8χρονος:
«Μία μητέρα από το Κεντάκι των ΗΠΑ αντίκρισε στο κινητό της τηλέφωνο ότι ο μόλις 8 ετών γιος της είχε παραγγείλει στην Amazon δεκάδες κιβώτια με γλειφιτζούρια και σύντομα είδε την τεράστια παραγγελία να γεμίζει το κατώφλι του σπιτιού της. «Υπεύθυνος» της παραγγελίας ο μικρός της γιος Λίαμ ο οποίος έπαιζε με το κινητό της μαμάς του, όταν αποφάσισε να κάνει τη μεγάλη αγορά γλειφιτζουριών στην Amazon. Η μαμά του, η Χόλι, προσπάθησε να ακυρώσει την παραγγελία του μικρού Λίαμ για περίπου 70.000 γλειφιτζούρια όμως ήταν ήδη πολύ αργά. Η Amazon είχε ήδη προχωρήσει στην αποστολή, παραδίδοντας 22 ολόκληρα κιβώτια με τις πολύχρωμες λιχουδιές.
«Μου είπε ότι ήθελε να διοργανώσει ένα πάρτι και παρήγγειλε τα γλειφιτζούρια ως δώρα για τους φίλους του» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Χόλι ΛαΦέιβερς. Ωστόσο, η έκπληξη μετατράπηκε γρήγορα σε σοκ όταν έλεγξε τον τραπεζικό της λογαριασμό. Το ποσό της παραγγελίας άγγιζε τα 4.000 δολάρια!
«Όταν είδα τον αριθμό, σχεδόν λιποθύμησα» εξομολογήθηκε η ΛαΦέιβερς. Σαν να μην έφτανε αυτό, διαπιστώθηκε ότι οκτώ ακόμη κιβώτια από την παραγγελία αγνοούνταν. Μετά από μια επίσκεψη στο ταχυδρομείο, ευτυχώς, αυτά τα επιπλέον κιβώτια επεστράφησαν στον αποστολέα. Οι προσπάθειες της κ. ΛαΦέιβερς για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων της χρειάστηκαν αρκετό χρόνο και κόπο. Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η ίδια μέσω των social media, η επιμονή της απέδωσε καρπούς. «Μετά από μια κουραστική μέρα επικοινωνίας με την τράπεζα, με αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, η Amazon θα μου επιστρέψει τα χρήματά μου» έγραψε σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πλέον, η κ. ΛαΦέιβερς έχει λάβει τα μέτρα της, αλλάζοντας κάποιες ρυθμίσεις στο κινητό της τηλέφωνο, προκειμένου να αποφύγει παρόμοιες… παραδόσεις – εκπλήξεις στο σπίτι».
(Πηγή: newsit.gr)
Συμπέρασμα:
Έλα, παππού, να σού δείξω τα αμπελοχώραφα σου!