Περιοδικό

5 χιλιόμετρα παραλιακή άσκηση

5 χιλιόμετρα παραλιακή άσκηση

Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης

Μου το είπε ο γιατρός:

–       Για να μειώσεις την πίεση, τη χοληστερίνη και το ζάχαρο, πρέπει να κάνεις δίαιτα και να χάσεις 5 κιλά. Και ταυτόχρονα να ασκείσαι καθημερινά 5 χιλιόμετρα στην παραλία. Καλύτερη ώρα είναι 7 το πρωί.

–       Δεν γίνεται να μειώσω μόνο λίγο τα γλυκά;

–       Γλυκά, παγωτά, πατάτες, μακαρόνια, τηγανητά, ξέχασε τα.

–       7 η ώρα το πρωί άσκηση είναι δύσκολο. Γιατί πρέπει οπωσδήποτε στην παραλία; Δεν γίνεται μόνο λίγο περπάτημα στη γειτονιά μου;

–       Το καλύτερο μέρος είναι από το Βόντελα στο Ρωμέϊκο Γιαλό, μέχρι τον Αυλώνα. Το πρωί έχει ησυχία και δροσιά, πάρε μαζί σου και το καφεδάκι και το ραδιοφωνάκι walky-talky να ακούς μουσική από το ΡΑΔΙΟ ΑΛΦΑ.

Οι ξένοι από όλο τον κόσμο λαχταράνε όλο το χρόνο να κάνουν  διακοπές στη Λήμνο, στις μοναδικές μας ακρογιαλιές. Εμείς το έχουμε στα πόδια μας και δεν το εκτιμούμε.

–       Το πρωϊνό ξύπνημα είναι δύσκολο, δεν γίνεται το βράδυ;

–       Ακόμα καλύτερα, η θάλασσα είναι ακόμα ζεστή, μπορείς να το συνδυάσεις με ένα μπανάκι και να απολαύσεις και το ηλιοβασίλεμα απέναντι στον Άθω του Αγίου Όρους.

–       Συμφωνώ. Μετά τη θάλασσα ανοίγει και η όρεξη, οπότε δίπλα είναι οι ταβέρνες για κανένα ψαράκι, ζυγούρι, κότσι, πανσέτα κλπ.

–       Προσοχή! Με μέτρο. Όχι τηγανητά, μόνο βραστά και ψητά.

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Δείτε Επίσης
Close
Back to top button