Αντ. Μαντζαβέλας: Ακτοπλοϊκή σύνδεση Λήμνου με ρυθμούς χελώνας (χερσαίας)! Γιατι η επιδότηση αν δεν έχουμε το ΜΥΚΟΝΟΣ την Τουριστική Περίοδο;
ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.
Αντώνης Μαντζαβέλας
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΛΕΣΒΟΥ
Λήμνος, 5 Ιουνίου 2023
Προς : Μ.Μ.Ε Νομού Λέσβου
Δήλωση
Ακτοπλοϊκή σύνδεση Λήμνου με ρυθμούς χελώνας (χερσαίας)
Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και ταυτόχρονα γιορτή του Αγίου Πνεύματος. Η βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και η Φώτιση φαίνεται πως αργούν να έρθουν «σε τούτα εδώ τα μάρμαρα».
Αναφέρομαι στην έκτακτη συνεδρίαση χθες του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα την υποβάθμιση του μεταφορικού έργου εξαιτίας της αντικατάστασης του «Μύκονος» από το 43χρονο «Πρέβελης» μέχρι 25 Ιουνίου και στη συνέχεια από το 33χρονο «Διαγόρας» και βεβαίως να μη ξεχνάμε και το περίφημο «Άκουα Μπλού».
Και ενώ για το συγκεκριμένο θέμα ο Δήμαρχος Λήμνου από 26 Μαΐου έχει στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στον αρμόδιο υπηρεσιακό Υπουργό, στη χθεσινή συνεδρίαση πρότεινε και έγινε αποδεκτό κατά πλειοψηφία η πραγματοποίηση σύσκεψης (!) με τον υπηρεσιακό Υπουργό Ναυτιλίας, την οποία ανέλαβε να μεσολαβήσει για να πραγματοποιηθεί το δυνατόν συντομότερα ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ κ. Αθανασίου!!
Για άλλη μια φορά λοιπόν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας της ΝΔ, αδυνατεί να παρέμβει εγκαίρως (δηλαδή εδώ και 4 χρόνια), για να προστατέψει τα συμφέροντα των κατοίκων της Λήμνου την κρίσιμη τουριστική περίοδο.
Εκτός αυτού προκαλεί τουλάχιστον απορία η παρουσία του υποψήφιου Βουλευτή της ΝΔ και η «παρέμβασή» του να μεσολαβήσει τηλεφωνικά (!!) για να επισπεύσει το ραντεβού με τον Υπουργό, γεγονός που μας θύμισε το διαφημιστικό σποτάκι με τον «κομματάρχη» του συνυποψήφιου του Βουλευτή από το ίδιο κόμμα.
Tέλος για να έχουμε καλό ερώτημα:
α) ποιο ακριβώς είναι το νόημα της επιδότησης που πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ από τον προϋπολογισμό του κράτους με υπέρογκα ποσά για να έχουμε αξιοπρεπή καράβια όπως το «Μύκονος» ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ?
β) ποιο ακριβώς είναι το κίνητρο για έναν επισκέπτη που θέλει να έρθει στην Λήμνο όταν επιπλέον της αυξημένης κατά 40%-50% τιμής του εισιτηρίου καλείται να υποστεί και την ταλαιπωρία του αργού καραβιού?
Και για να μιλάμε καθαρά, αυτό που χρειάζεται μια άλλη πολιτική. Μια πολιτική που να κατοχυρώνει το μεταφορικό έργο ως υπηρεσία δημόσιου χαρακτήρα, να εξυπηρετεί την ανάγκη ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου και να διασφαλίζει την άνετη, γρήγορη και ασφαλή σύνδεση των νησιών τόσο με τα μεγάλα λιμάνια όσο και με τις έδρες των νησιωτικών Νομών.