ΑπόψειςΕπιλεγμένα

Σύγκρουση πλοίων σε ελληνικά χωρικά ύδατα με την παρουσια στο χώρο Πολεμικού του ΝΑΤΟ (NATOWARSHIP) και όχι Ελληνικού…

Απο τη εικόνα που έχουμε απο    TRAFFIC MARINE  στο  χώρο του ατυχήματος,  εκτός από τα δυο πλοία που συγκρούστηκαν,  κοντά  βρίσκονται :  ένα Πολεμικό που αναφέρεται ως “NATOWARSHIP” = ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ (;;;), ένα πετρελαιοφόρο της ELIN με το όνομα ΑΠΗΛΙΩΤΗΣ,   ίσως είναι εκεί για να αντιμετωπίσει  πιθανή  η διαρροή  καυσίμων,  καθώς και ένα  φορτηγό,  το ΜΥΘΟΣ, προφανώς ελληνικό.   

Το NATOWARSHIP   στην περιοχή του ατυχήματος λίγα μίλια ανοιχτα  της Χίου,  σε ελληνικά χωρικά ύδατα,   χωρίς  την  παρουσία κάποιου ελληνικού πολεμικού για την περίπτωση που υπάρξει παρουσία τουρκικών πλοίων διάσωσης (ρυμούλκα),  εντος Ελληνικών υδάτων  είναι ένα ζήτημα της Ελληνικής  Κυβέρνησης και των… διεθνολόγων.  Εμείς απλά κάνουμε σκέψεις που προκύπτουν από την εικόνα που έχουμε !   

Το Ναυτικό Ατύχημα:

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές καθώς σημειώθηκε σύγκρουση δύο φορτηγών πλοίων το μεσημέρι της Παρασκευής (2/6) στη θαλάσσια περιοχή 9 ναυτικών μιλίων βόρεια βορειοδυτικά της Χίου.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για δύο φορτηγά πλοία σημαίας Βανουάτου και Σιγκαπούρης, με τη σύγκρουση να σημειώνεται στην περιοχή 9 ναυτικών μιλίων βόρεια βορειοδυτικά του νησιού. Οκτώ πλοία, ένα σούπερ πούμα και παραπλέοντα σκάφη επιχειρούν στο σημείο του ατυχήματος.

Και τα δύο πλοία δεν είχαν εμπορεύματα. Στο πλοίο με τη σημαία Βανουάτου επέβαιναν 13 άτομα ενώ στο σκάφος με σημαία Σιγκαπούρης επέβαιναν 19 άτομα. Από τη σύγκρουση δεν φέρεται να υπάρχει κίνδυνος βύθισης, ενώ υπάρχουν υλικές ζημιές.

Αυτά αναφέρονται  σε διάφορα sites  και στην περίπτωση μας στο ZOYGLA ,

Με τα υπάρχοντα στοιχεία θα πρέπει  να πούμε ότι το πλοίο με Βόρεια πορεία και με το άλλο πλοίο που έβγαινε απο τη Χίο προερχόμενο απο τη Σμύρνη  το Πλοίο με τη  Βόρεια Πορεία έπρεπε να στρίψει δεξιά  με  το γνωστό  κανόνα:  red to red (περνάμε αριστερά με αριστερά, κόκκινο με κόκκινο) )  και να δώσει χώρο να περάσει το προερχόμενο απο τη Σμύρνη. Αυτό φυσικά σε νορμάλ  συνθήκης πλεύσεις.

Δεν αποκλείεται σε πλοία αυτής της σημαίας να μην υπήρχε στη γέφυρα άτομο κατάλληλο να κάνει την πρέπουσα  κίνηση…  Το αναφέρουμε σαν μια πιθανότητα αφού τέτοιες περιπτώσεις έχουν καταγράφει και εξηγούν  τη σύγκρουση που έγινε  μέρα μεσημέρι και με καλό καιρό.

Αν τα  πλοία δεν  κινδυνεύουν  άμεσα απο εισροή υδάτων τοτε  μπορούν να αρνηθούν τη βοήθεια Ρυμουλκών που στοιχίζει και να επιχειρήσουν με δικά του μέσα να  προσεγγίζουν κάποιο  λιμάνι για να πάρουν πιστοποιητικό αξιοπλοΐας   για  να συνεχίσουν  το ταξίδι.

Το Ναυτικό  Ατύχησα είναι ένα,  οι αιτίες, οι εκδοχές και οι συνέπειες πολλές/

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button