Περιοδικό

“Από τη Συνθήκη των Σεβρών στη Συνθήκη της Λωζάννης- Ο θρίαμβος και η καταστροφή μιας Ιδέας” Από το Γεν. Λύκειο Μουδρου

Το σχέδιο διδασκαλίας: “Από τη Συνθήκη των Σεβρών στη Συνθήκη της Λωζάννης-Ο θρίαμβος και η καταστροφή μιας Ιδέας” υλοποιείται κατά το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023 στο Γενικό Λύκειο Μούδρου από τη φιλόλογο του σχολείου, κ. Θεοδώρα Λυμπέρη και τους μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου, προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών. Στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου, η μαθήτρια της Γ’ Λυκείου Ανθρωπιστικών σπουδών, Πηνελόπη Κωνσταντίνα Τραμουντάνη αποτυπώνει σε έργα ζωγραφικής κειμήλια και πίνακες από την έκθεση “Μικρά Ασία” του Μουσείου Μπενάκη. Το δημιουργικό εργαστήριο βρίσκεται στο σχολείο.

Το παραπάνω σχέδιο διδασκαλίας παρουσιάστηκε ως καλή πρακτική στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας στις 27,28 και 29 Ιανουαρίου 2023 στη Χαλκίδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ και το Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Θέμα του συνεδρίου ήταν: «Η Μικρασιατική Καταστροφή και η Διδακτική προσέγγισή της στο σύγχρονο σχολείο».

 

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button