Περιοδικό

Δήμοι και Επιμελητήρια στην βόρεια Ελλάδα προβάλλουν τον τοπικό τουρισμό

Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης

Έχουμε φτάσει στην καρδιά του καλοκαιριού και η αγωνία των τουριστικών φορέων συνεχίζεται εξαιτίας των δυσκολιών από τα μέτρα προφύλαξης και τα πρωτόκολλα του κορωνοϊού. Οι σχεδιασμοί που είχαν γίνει για το καλοκαίρι φέτος νωρίς την άνοιξη ήταν σε συνθήκες τελείως διαφορετικές γιατί στη συνέχεια προέκυψε η πανδημία. Τώρα πλέον πάμε να σώσουμε ό,τι μπορεί να σωθεί, αν μπορεί να σωθεί μια χρονιά που έχει κλείσει τα περισσότερα ξενοδοχεία και καταλύματα και έχει απολύσει χιλιάδες εργαζόμενους σ’ αυτά.

Έτσι, πολλοί δήμοι και επιμελητήρια κυρίως στη βόρεια Ελλάδα προσανατολίστηκαν στον εσωτερικό οδικό τουρισμό και στους τουρίστες από γειτονικές βαλκανικές χώρες. Έχουν φτιάξει σύντομα τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτάκια, συνεργάζονται με τον εθνικό τύπο, π.χ. με την εφημερίδα ΒΗΜΑ και με το ετήσιο ένθετο περιοδικό ΔΙΑΚΟΠΕΣ, συνεργάζονται με τηλεοπτικά κανάλια για επιτόπου ρεπορτάζ, έχουν έλθει σε συνεννόηση με την Ένωση Ξενοδόχων και Ενοικιαζομένων Δωματίων, καθώς και με τους οινοποιούς, ώστε να προβληθούν τα τοπικά πλεονεκτήματα, οι δρόμοι του κρασιού και να παραταθεί η τουριστική περίοδος μέχρι τέλους του έτους.

Η χρηματοδότηση αυτών των δράσεων γίνεται κυρίως από τους δήμους, αλλά υπάρχουν και συναντήσεις με το Υπουργείο Τουρισμού για σχετική οικονομική ενίσχυση.

Google NewsΑκολουθήστε το LimnosNea.gr - ΡάδιοΆλφα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσειςαπό την Λήμνο και τον κόσμο.

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button