Απόψεις

Για να δείτε πως γίνονται οι δουλειές και με  ποια βαπόρια ταξιδεύουμε…  

Απο το site ΡΕΘΕΜΝΟΣ –

Για να δείτε πως γίνονται οι δουλειές και με  ποια βαπόρια ταξιδεύουμε…

Sea Speed Lines: Στο σφυρί για 2,67 εκατ. το πλοίο Olympus

 

Για την ερχόμενη Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου, είναι προγραμματισμένος ο πλειστηριασμός για το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο Olympus της Sea Speed Lines.

Αξίζει να αναφερθεί ότι, αρχικά, επρόκειτο το πλοίο να βγει στο σφυρί στις 26 Ιανουαρίου, με τιμή πρώτης προσφοράς 400.000 ευρώ, καθώς η εκτιμώμενη αξία είχε οριστεί στις 600.000.
Κτηματοεμπορική

Ωστόσο, με ανακοπές που είχαμε το διήμερο 11-12 Ιανουαρίου από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, αλλά και την Sekavin S.A., που έχει εγγράψει υποθήκη επί του πλοίου, οι όροι άλλαξαν.

Με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά, σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ του Μάκη Αποστόλου στο imerisia.gr, η αξία του πλοίου ανέβηκε στα 4 εκατ. ευρώ και η τιμή πρώτης προσφοράς στα 2,67 εκατ. ευρώ.
Τα χαρακτηριστικά του πλοίου

Αναφορικά με το πλοίο αξίζει να αναφέρουμε ότι ναυπηγήθηκε το 1976 από την Kawasaki Shipbuilding Corporation KOBE, στην Ιαπωνία.

Εχει μήκος 133,34 μέτρα, πλάτος 23,50 μέτρα και ύψος 13 μέτρα, διαθέτει περίπου 80 καμπίνες επιβατών και 30 καμπίνες πληρώματος, καθώς και δύο γκαράζ αυτοκινήτων χωρητικότητας 140 ΙΧ και 50 φορτηγών.

Είναι εφοδιασμένο με δύο μηχανές Internal Combustion Engines ισχύος 12.531 KW.

Διαθέτει τα απαραίτητα για τον πλου όργανα (τιμόνι, ένα χειριστήριο μηχανής, τρία VHF, δύο ραντάρ πλεύσης, έξι μηχανήματα επικοινωνίας, πυξίδα, μία οθόνη μόνιτορ).

Παράλληλα, διαθέτει μία τσιμινιέρα, μάνικες πυρόσβεσης, σχοινιά πρόσδεσης και έλξης, ένα βαρούλκο καταπέλτη ηλεκτρικό, 25 σωστικά βαρελάκια, 4 λέμβους διάσωσης χωρητικότητας 200 ατόμων περίπου εκάστη, 8 σωσίβιες κουλούρες, βαρούλκο άγκυρας και δύο άγκυρες, 3 ηλεκτρογεννήτριες και μία ηλεκτρογεννήτρια έκτακτης ανάγκης.
Εχει γράψει τη… δική του ιστορία

Το Olympus έχει γράψει την δική του ιστορία, καθώς είναι το μοναδικό πλοίο της ακτοπλοΐας που έπιανε στο λιμάνι του Ρεθύμνου.

Ειδικότερα, το καλοκαίρι του 2012 αγοράστηκε από την Cretan Ferries και δρομολογήθηκε ως Elli T στη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο, παραμένοντας σε αυτή μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, οπότε και παροπλίστηκε λόγω μηχανικής βλάβης.

Τον Ιούνιο του 2018 αγοράστηκε σε πλειστηριασμό από την Sea Speed Ferries, η οποία ξεκίνησε άμεσα εργασίες επισκευής, με στόχο να το δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιάς-Μήλος-Σαντορίνη-Ρέθυμνο.
Οι… προσκρούσεις

Ωστόσο στο νέο παρθενικό του ταξίδι υπήρξε μια μικρή πρόσκρουση στο λιμάνι της Σαντορίνης, με συνέπεια η εταιρεία να το αποσύρει προσωρινά.

Μετά τις απαραίτητες επισκευές, το πλοίο δρομολογήθηκε ξανά από τον Δεκέμβριο του 2019 για το λιμάνι του Ρεθύμνου. Ωστόσο λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούνιο του 2020, το Olympus προσέκρουσε στο λιμάνι του Ρεθύμνου λόγω των έντονων ανέμων κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης.
Εισέπραξε τα οφειλόμενα η Revoil

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Revoil, επισπεύδουσα εταιρεία για τον πλειστηριασμό του πλοίου Olympus, για ποσό οφειλής από την Sea Speed Lines ύψους 132.790,34 ευρώ «πλέον τόκων και εξόδων και μέχρις ολοσχερούς εξοφλήσεως σύμφωνα με τις κοινοποιηθείσες επιταγές προς πληρωμή», εισέπραξε τα οφειλόμενα τον προηγούμενο μήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Sea Speed Lines είχε οφειλές και προς άλλες εταιρείες πετρελαιοειδών, οι οποίες παραμένει άγνωστο αν έχουν τακτοποιηθεί όλες.

hania.news

 

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button