Η ευγένεια που σκλαβώνει! Ευχαριστήριο σε μέλος του πληρώματός του Superstar

Είναι ξημερώματα Δευτέρας 13/2 και ταξιδεύω άνετα με το πλοίο Superstar της Seajets και γύρω στις 05:30 τα ξημερώματα ήθελα έναν καφέ και το μπαρ, όπως είχε ανακοινωθεί, θα ήταν κλειστό 12:00 – 06:00 κάτι που μου είχε διαφύγει.
Μόλις είδε την απογοήτευση μου σηκώθηκε και αμέσως πήγε στο μπάρ να με εξυπηρετήσει αν και δεν ήταν η κανονική του θέση στο πλήρωμα του πλοίου.
Πέρα από τις ευχαριστίες στο μέλος του πληρώματος για αυτή την ανθρώπινη συμπεριφορά, θα ήθελα να συγχαρώ τον κο Μάριο Ηλιόπουλο για την μεγάλη οικονομική στήριξη του ποσού του ενός εκατομμυρίου ευρώ στους σεισμόπληκτους κατοίκους της Τουρκίας.
Ναι υπάρχουν κάποια παράπονα για την εταιρία που εξυπηρετεί την άγονη αυτή γραμμή, αλλά πρέπει να σημειώνουμε και τα Καλώς κείμενα.



