Σοβαρή Καταγγελία απο το ΚΚΕ: με μια μηχανή ταξιδεύει το ΜΥΚΟΝΟΣ (*)
ΚΚΕ- ΤΟΜΕΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΗΜΝΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τα δρομολόγια του ΜΥΚΟΝΟΣ με χαλασμένη μηχανή
Καταγγέλλουμε στον Λημνιακό λαό την απαράδεκτη κατάσταση με το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο “BLUE STAR MYKONOS” να ταξιδεύει με χαλασμένη μια κύρια μηχανή πάνω από δυο εβδομάδες, βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωές επιβατών και πληρωμάτων. Επιπλέον, από την 1η Νοέμβρη, με βάση τον κατάπτυστο νόμο 4150/2013 (που τίθεται σε ισχύ σε κάθε χειμερινή περίοδο) ταξιδεύει και με μισό πλήρωμα!
Δεν φτάνει που οι εφοπλιστές απολαμβάνουν πάνω από 50 συνταγματικά κατοχυρωμένες φοροαπαλλαγές, αφορολόγητο πετρέλαιο, επιδοτήσεις και άλλα ληστρικά προνόμια, όπως η εθελοντική φορολογική εισφορά τους. Δεν φτάνει που δρομολογούν πλοία “όποτε τους κάνει κέφι” εκτελώντας ταξίδια – “οδύσσειες”, πιάνοντας ακόμα και 20 λιμάνια πηγαινέλα, επιτρέπουν πλοία να ταξιδεύουν σε αυτή την κατάσταση, με κίνδυνο να “μείνουν” μεσοπέλαγα. Τεράστιες είναι και οι ευθύνες της κυβέρνησης της ΝΔ, του Υπουργείου Ναυτιλίας και των αρμόδιων αρχών.
Για την κατάσταση αυτή έχουν βάλει το χεράκι τους διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις και όλα τα αστικά κόμματα αφού το εφοπλιστικό κεφάλαιο δεν το αγγίζει κανείς. Και δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά αφού οι νηογνώμονες είναι ιδιωτικές εταιρείες στις οποίες φρόντισε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με νόμο (που ψήφισε το 2017) να τους δοθούν όλες οι αρμοδιότητες για τους ελέγχους στα πλοία που είχε μέχρι τότε ο Κλάδος Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, δηλαδή ο μοναδικός αρμόδιος κρατικός φορέας.
Αποτέλεσμα αυτής της ταξικής πολιτικής είναι να ταξιδεύουμε σε αυτές τις επικίνδυνες συνθήκες. Με καθυστερήσεις και ταλαιπωρία, τις λιγοστές φορές που έχει πλοίο το χειμώνα και φυσικά πληρώνοντας πανάκριβα εισιτήρια. Και όλα αυτά για την καπιταλιστική ανάπτυξη και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των εφοπλιστών.
Ο λαός των νησιών μας, συνολικά του Αιγαίου, έχει συμφέρον να παλέψει να υλοποιηθεί η πρόταση του ΚΚΕ : Για ναυτιλία ενταγμένη στον κεντρικό σχεδιασμό μιας άλλης οικονομίας, όπου οι εργαζόμενοι θα έχουν στην κατοχή τους τα μέσα παραγωγής. Μόνο έτσι θα εξασφαλίσουμε συχνά και ασφαλή ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Συνθήκες εργασίας και εργασιακά δικαιώματα στα πλοία που αρμόζουν στον 21ο αιώνα. Μόνο έτσι θα γλυτώσουμε από τα πανάκριβα ναύλα και μεταφορικά που κατατρώνε το εισόδημα μας. Θα μπορούμε να πάμε διακοπές με την οικογένεια μας χωρίς να δαπανούμε ένα και πλέον μισθό μόνο για εισιτήρια. Συμπόρευση και ισχυροποίηση του ΚΚΕ παντού γιατί μόνο ο λαός μπορεί να σώσει τον λαό!
Μύρινα 7-1-2023
Η ΤΟΜΕΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΗΜΝΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ
* LimnosNea.gr : Αυτή την ώρα, 14.30 -8/1/23, το Πλοίο ταξιδεύει με 21,3 μίλια απο Μυτιληνη προς Χιο. Η συνηθισμένη ταχύτητα του ΜΥΚΟΝΟΣ ειναι τα 23, 24 μίλια… που σημαίνει οτι η τωρινή ταχύτητα του ειναι με δυο μηχανές και μειωμένες στροφές ! Με χαλασμένη τη μια μηχανή η Ταχύτητα δεν μπορούσε να ειναι 21,3 , παρά κάπου στα 14. Δεν γνωρίζουμε τι γινόταν σε προηγούμενα ταξίδια Η καταγγελία του ΚΚΕ δεν ειναι από το τίποτα και την ψάχνουμε… όχι όμως επί 2 εβδομάδες με 1 μηχανή – Είναι επικίνδυνο και οι Εταιρείες δεν παίρνουν τέτοια (οικονομικά: ρυμουλκήσεις κλπ) ρίσκα … , για ένα ταξίδι. ναι !
Το στοιχειο της Ταχύτητας της Πορείας κλπ των πλοίων το βρίσκει κανείς ευκολα από το διαδίκτυο