Πίσω ξανά στα παλιά, στην αρχή της σχολικής χρονιάς
Η Ν.Δ. το έκανε το θαύμα της… Δεν ξέρω γιατι, όμως ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχαν στρώσει τα πράγματα και η σχολική χρονιά άρχιζε χωρίς τρανταχτές ελλείψεις, ερχόμαστε φέτος να διαπιστώσουμε από τη αρχή της χρονιάς ελλείψεις καθηγητών (μη βλέπετε που τα κανάλια κάνουν το … κορόιδο) και προβλήματα μεταφοράς μαθητών με ταξί κλπ.
Είναι ενδεικτικό οτι μαθητές του ΓΕΛ Μύρινας έκαναν κατάληψη 2 ήμερων στο σχολείο τους για έλλειψη βασικών καθηγητών και η κατάληψη αυτή δεν είναι από τις συνηθισμένες κάθε Νοέμβριο …
Το παρακάτω κείμενο διαμαρτυρίας είναι ενδεικτικό, ενώ έχουν κυκλοφορήσει ανακοινώσεις διαμαρτυρίας και απο αλλους διδακτικούς Φορείς, που περιγράφουν σημαντικές ελλείψεις στην αρχή της φετινής χρονιάς .
Μύρινα, 14 Οκτωβρίου 2019
«Κενά διδασκαλίας μαθημάτων στο ΕΠΑΛ Μύρινας»
Στο ΕΠΑΛ Μύρινας από την έναρξη του σχολικού έτους υπάρχουν κενά στη διδασκαλία των μαθημάτων των Νέων Ελληνικών (Β τάξη) 3 ώρες και 1 κενό εκπαιδευτικού για τον Τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας.
Οι μαθητές του συστεγαζόμενου ΓΕΛ Μύρινας πραγματοποίησαν στις 9 και 10 Οκτωβρίου 2019 κατάληψη με βασικό (δίκαιο) αίτημα τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και κυρίως τη μη διδασκαλία από την αρχή του σχολικού έτους των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Γ τάξης, της Πληροφορικής και της Κοινωνιολογίας. Η κατάληψη λύθηκε με τη διάθεση εκπαιδευτικού Πληροφορικής από το ΕΠΑΛ Μύρινας για 7 ώρες ενώ είχε υπόλοιπο 1 ώρας για συμπλήρωση ωραρίου. Ο εκπαιδευτικός υποχρεώθηκε να αφήσει τη διδασκαλία 6 διδακτικών ωρών Α ανάθεσης, στο ΕΠΑΛ Μύρινας, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν επιπρόσθετα κενά στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Τα μαθήματα αυτά τα δίδασκε από την έναρξη του διδακτικού έτους καθώς τοποθετήθηκε στο σχολείο μας στις 10 Σεπτεμβρίου 2019.
Ως Σύλλογος Διδασκόντων θεωρούμε αντιπαιδαγωγική τη μετακίνηση εκπαιδευτικών από το ένα σχολείο στο άλλο μετά την παρέλευση ενός μήνα διδασκαλίας, διάστημα στο οποίο ο εκπαιδευτικός είχε προγραμματίσει τη διδασκαλία της ύλης του, είχε οικοδομήσει την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές και είχε ξεκινήσει τις διαδικασίες αξιολόγησης. Ο εκπαιδευτικός βρέθηκε στη δύσκολη θέση να επιλέξει ποια μαθήματα θα αφήσει και να μπει σε διαδικασία «κατηγοριοποίησης» των μαθημάτων. Επίσης, δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για το αν ο εκπαιδευτικός θα παραμείνει με διάθεση στο ΓΕΛ Μύρινας, ή αν θα επιστρέψει στο ΕΠΑΛ Μύρινας, ώστε να μην είναι κατακερματισμένο το ωράριο διδασκαλίας του.
Τέλος, να επισημάνουμε οι μαθητές και οι γονείς του ΕΠΑΛ Μύρινας εκφράζουν ιδιαίτερη δυσαρέσκεια για την εξέλιξη αυτή και υπάρχουν συνεχείς ερωτήσεις για το πώς θα επιλυθεί το πρόβλημα, εκφράζοντας την επιθυμία τους να επιστρέψει ο εκπαιδευτικός στο σχολείο καθώς και να συμπληρωθεί σε συντομότερο δυνατόν το απαιτούμενο διδακτικό προσωπικό του σχολείου.
Ελπίζουμε να διευθετηθεί το προαναφερόμενο ζήτημα ώστε να αποκατασταθεί το ταχύτερο δυνατόν η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΜΥΡΙΝΑΣ